Friday, June 15, 2007

Rotterdam

So do u remember a few days ago i posted some of my OLD FAMILY PICTURES and i mentioned that my sister would get furious with them.... well she did... ampun tuanku.( hello Pah this is ur terminology hehehe). My sister cakap jangan post gambar lama-lama yang buruk tu. Dia suruh post latest pictures especially masa dia kat London sekarang ,aduhaiii..... perasan betul my sister ni "Perasan canteklah tu ". So untuk tidak menghampakan permintaan dia , kawan-kawan , kaum-kaum keluarga inilah my sister dekat Rotterdam with her husband.

Ini gambar my sister with bunga ( Perlu ke ambil gambar di bunga) hehehehe. sorry.

Oh this is my sister with omputeh naked kat pantai. Budak-budak tutup mata.

Ini my Bro in law. macam budak sekolah pulak. ini angle pictures tak betul ni.
P.S. Why is the place called Rotterdam is it because there is a rotten dam there. Someone answer dekat tag board please.
Anybody else want to post thier pictures on my blog. opssssssss...

No comments: